امروز:

10 ویتامین مورد نیاز و ضروری

10 ویتامین مورد نیاز و ضروری


10 ویتامین مورد نیاز و ضروری

لزوم استفاده مکفی از ویتامین ها در علوم امروزه بقدری ضرور و مهم تلقی میگردد که دانش استفاده از ویتامین ها به عنوان یکی از اصولی ترین ارکان تغذیه بدن انسان شده است. در ادامه با 10 ویتامین اساسی که لازمه بدن انسان برای حیات میباشد را یادآور میشویم.



ادامه مطلب

نوشته شده در : دوشنبه 4 اردیبهشت 1396  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .

اشتباهات رایجی که منجر به کاهش توده عضلانی میشود


اشتباهات رایجی که منجر به کاهش توده عضلانی میشود


اشتباهات رایجی که منجر به کاهش توده عضلانی میشود

همواره یک بدنساز با وجود دانش نسبی خود به دلیل فقدان دانش های تخصصی ممکن است باعث تحلیل یا کاهش توده های عضلانی خود گردد که در ادامه به چند مورد از ساده ترین آنها اشاره میکنیم.


ادامه مطلب

نوشته شده در : پنجشنبه 24 فروردین 1396  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .

تمرینات کامل برای عضلات شکم


تمرینات کامل برای عضلات شکم


تمرینات کامل برای عضلات شکم

عضلات شکم یکی از مهترین و رکنی ترین عضلات بدن برای نمایش زیبایی آن میباشد. علاقه مندان به بدنسازی با برنامه فراهم شده قادر خواهند بود تا نمایش زیبایی از این عضلات را طی مدت کوتاهی برای خود ایجاد نمایند.


ادامه مطلب

نوشته شده در : شنبه 12 فروردین 1396  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .

برنامه حجمی برای زیر بغل



برنامه حجمی برای زیر بغل

برنامه کاربردی زیر تهیه شده از اساتید برجسته مربی گری ورزش برگرفته صرف دریافت حجم سرشار و مطلوب در طی تمرینات است . شما تمرینات زیر را طی 8 هفته به صورت متناوب میتوانید استفاده نمایید. لزوم تغذیه مناسب و استفاده از مواد معدنی و مکمل ها بر عهده خود شماست. لذا در حفظ منابع درخواستی بدن کوشا باشید.


ادامه مطلب

نوشته شده در : دوشنبه 7 فروردین 1396  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .

فایده شگفت انگیز عرق کردن برای بدن

10 فایده شگفت انگیز عرق کردن برای بدن


فایده شگفت انگیز عرق کردن برای بدن

بدن انسان سیستمی دقیق و دستگاهی بی مثال در برابر واکنش های بیرونی و داخلی است. یکی از مهمترین و جذاب ترین سیستم های بدنی انسان سیستم تعریق ان است که موجبات جلوگیری از بسیاری مشکلات را برطرف مینماید. در ادامه بیشتر با فواید تعریق آشنا خواهیم شد.

 


ادامه مطلب

نوشته شده در : دوشنبه 23 اسفند 1395  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .

چند روش خوب برای داشتن خواب راحت


چند روش خوب برای داشتن خواب راحت :
یکی از مهمترین اصل در ورزش بدنسازی خواب میباشد.

دوستانی که مشکل بی خوابی دارند با انجام روش های زیر تا حدودی میتونند این مشکل رو برطرف کنند.


ادامه مطلب

نوشته شده در : جمعه 20 اسفند 1395  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .

داشتن عضلات سیکس پک شکم در یک ماه



داشتن عضلات سیکس پک شکم در یک ماه


قدم اول
رژیم غذاییتان را پاکسازی کنید. وقتی که می‌خواهید در یک ماه، عضلات شش تکه داشته باشید، رژیم غذایی یک عامل مهم بشمار می‌آید. از مصرف غذاهای سرخ شده، فراوری شده، تصفیه شده و غذاهایی که دارای چربی اشباع بالا هستند پرهیز کنید.

بجای آنها، غذاهایی که بطور طبیعی سرشار از فیبر هستند و چربی کمی دارند مصرف کنید. مانند گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب، غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌ها، آجیل، و حبوبات.


ادامه مطلب

نوشته شده در : شنبه 14 اسفند 1395  توسط : سهراب پورشکیب نیا.    نظرات() .